płatności mobilne

blik

BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO Mobile Pro. 

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Niedrzwicy Dużej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Niedrzwica Duża EBO Mobile Pro 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych, w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon P2P

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  5. To już wszystko – zakupy opłacone

BLIK w bankomatach Banków Spółdzielczych

Informujemy Państwa, że w bankomatach Banku Spółdzielczego w Niedrzwicy Dużej będzie można wypłacić gotówkę korzystając z BLIK-a.

Bankomaty obsługiwane przez IT Card otrzymały możliwość wypłacania pieniędzy za pomocą BLIKa. Przypomnijmy, że IT Card obsługuje banki w sektorze bankowości spółdzielczej.

BLIK trafił do bankomatów obsługiwanych przez IT Card w sektorze bankowości spółdzielczej. Oprócz tego w części terminali POS na terenie Polski jest przeprowadzana aktualizacja oprogramowania. Dzięki temu terminale IT Card obsługujące płatności bezgotówkowe będą przyjmowały także płatności za pomocą BLIKa.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
  3. Podaj kwotę transakcji.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO.
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  7. Wypłata dokonana.

*kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Płatności na telefon - numer telefonu P2P

Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK P2P, należy zarejestrować numer w usłudze:

  • uruchom aplikację BS Niedrzwica Duża EBO,
  • zaloguj się do aplikacji
  • włącz zakładkę „Więcej” w prawym dolnym rogu, a następnie wybierz „BLIK”,
  • w opcji „BLIK” zaznacz „Odbieraj przelewy na telefon”,
  • sprawdż poprawny swój nr telefonu i przypisane konto
  • usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS, oraz kodem PIN
    gotowe

Wykonanie przelewu:

  • uruchom aplikację BS Niedrzwica Duża EBO
  • zaloguj się do aplikacji
  • wybierz zakładkę „Przelewy” na dole, a następnie wybierz zakładkę „Przelew na Telefon”
  • wybierz przycisk z ikoną „Blika” lub dodaj nowy
  • wpisz wartość przelewu i „Dalej”
  • zatwierdź kodem PIN
  • Gotowe!

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Niedrzwica Duża EBO
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    – aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Niedrzwica Duża EBO
    – stosuj oprogramowanie antywirusowe
    – stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    – aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Niedrzwica Duża EBO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Niedrzwica Duża EBO. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem eBO RWD eBANK Online lub udając się do placówki Banku

Więcej informacji dotyczących BLIK znajdziesz na stronie: B L I K

Co u nas słychać?

Dołączamy do zbiórki WOŚP!

Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej dołącza do 31. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał odbędzie się 29 stycznia i przyświeca mu cel walki z sepsą, chorobą zagrażającą życiu.

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy, masz pytania odnośnie naszych usług?

Skontaktuj się z nami już dziś, otrzymasz odpowiedzi i porady.