BLIK – przelewy na telefon już dostępne!
Przelewy BLIK na telefon to bardzo popularny sposób na przekazywanie pieniędzy. Już dostępne w aplikacji BS Niedrzwica Duża EBO Mobile PRO!
Strona główna » Reklamacje
W Banku Spółdzielczym w Niedrzwicy Dużej, zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna.
W zgłoszeniu podaj numer rachunku lub nazwę (ewentualnie opis) operacji, której dotyczy reklamacja. To przyspieszy jej rozpatrywanie.
Wszystkie reklamacje starannie rozpatrujemy. Odpowiedzi na reklamację udzielamy nie później niż w terminie:
Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację może wynieść:
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Zgłaszane przez Klientów reklamacje Bank rozpatruje nieodpłatnie.
Standardowo odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub mailowo – pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę.
W procesie odwoławczym masz prawo:
Właściwym dla Banku organem nadzoru jest:
Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa
Adres korespondencyjny Urzędu:
Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, 00-549 Warszawa.
Przelewy BLIK na telefon to bardzo popularny sposób na przekazywanie pieniędzy. Już dostępne w aplikacji BS Niedrzwica Duża EBO Mobile PRO!
Trwa plebiscyt Cashless Pay 2022 – internauci wybierają najciekawsze rozwiązania płatnicze minionego roku. Wśród nich jest pionowa karta Grupy BPS
Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej dołącza do 31. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał odbędzie się 29 stycznia i przyświeca mu cel walki z sepsą, chorobą zagrażającą życiu.
Skontaktuj się z nami już dziś, otrzymasz odpowiedzi i porady.